avatar Ten blog rowerowy prowadzi fredii z miasteczka Końskie. Mam przejechane 41273.40 kilometrów w tym 21.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.43 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy fredii.bikestats.pl

• Sprzęt Gepida Bandon 970

14 Skarżyski Rajd Rowerowy 15 Czerwca 2013r.

Sobota, 15 czerwca 2013 · dodano: 15.06.2013 | Komentarze 0

a więc start w Końskich cel Skarżysko – Kam. Długość trasy 41 km wyjazd 8:00 trasa:
Końskie - Wąsosz - Stąporków , Bliżyn Skarżysko - Kamianna – przez pierwsze 41 km padał deszcz było zimno ale ja byłem zdecydowany jechać dalej kolega zdecydował sie tez jechać.
Koleiny etap trasy to zapis na rajd rozdanie koszulek zdjęcie grupowe trasa 14 Rajdu Skarżyskiego Rajdu Rowerowego to:
Dodam że w okolicach 12 chmury rozstąpiły się wyszło słońce zrobiło się ciepło nawet bardzo było przyjemnie do samego końca.
start przed halą sportową kierunek na starą 7 -Suchedniów - Występa - Klonów Barcza - św. Katarzyna - Krajno - Porąbki - Kakonin - Skalna Huta - Mowa Słupia - Jeziorko - Celiny - Bodzentyn - Suchedniów - Parszów - Majków Anna - ul Młodzawy (Sko-Kam) - Stadion RUCH koniec rajdu
poczęstunek 2 kiełbasy pączek rozdanie nagród i do domu
Droga powrotna nie co inna od dojazdu dłuższa o 5 km ale mniejszy ruch:
Skarżysko Kam. - Bliżyn - Nowy Odrowążek Stąporków Wąsosz końskie
i to tyle
14 Skarżyski Rajd Rowerowy 15 Czerwca 2013r.

kilka fotek z udziałem mojej osoby i kolegi Jerzego
ale niestety nie ma żadnego wyraźnego, najwidoczniej fotograf uznał moją twarz bardzo niefotogeniczną i to jest porada :)